Aaaaah tjeeena.. 2-1 till Zara..

Haha.. ja men faktiskt så e det säger Zara..
Men innebörden av vad 2-1 är vet bara Zara själv..

Igår var vi på Stenungsbaden, minns inte sist jag och
Zara var ute tillsammans sist.. Vi festade ihop för
nårra veckor sen men inte på krogen.

Vi hade skitskoj, förutom att Zara VÄGRADE
att dansa med mig.. Grr på dig tant badbalja..

Sen kom Rydberg dit, men han försvann lika snabbt.
Den filuren.. Det ska han få höra.. haha.. ^^

Sen fick vi vänta på taxi i 100 år innan vi fick en.
Å när vi kom fram så ville jag hem, men det fick jag inte..

Så jag fick följa med hem till Zara & hennes kille..
Satt å tjöta lite skit, men kolla mest på tv.
Vid detta laget hade jag blivit massa trött kl va endå 03.30.. =)

Men efter en stund så gick jag hem och fann min sambo sovandes
i soffan.. hehe.. jag gick in å sminka av mig å när jag kom tillbaka
hade han förflyttat sig till sängen..

Ja gårdagen var mkt trevlig.. Tackar Zara för det..

Nu ska vi strax ner till Angelica & Micke på kaffe..

Vad har ni hittat på i helgen då?

Herrå.. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0