Godnajt, nu bli´re läsa Story sen sova.. ^^

Jag VET att jag inte hänger med på Bloglovin längre.
Men det e bara för att jag har så himla mkt annat för mig.
 Men kommenterar ni så försöker jag iaf svara så snabbt jag kan.
Som ni kanske märker så hinner jag inte blogga så mkt vissa dgr heller.
 Men men de e la så mitt i en flytt å sådära.
 Sen hände det ju en ganska jobbig sak igår,
 men det vill jag inte direkt skriva om här.
 Mina närmaste vänner & min underbara sambo vet och det räcker..

Idag har vi haft besök av underbara Issa & Uffe,
sen kom Tobbe en sväng oxå..
Sen drog vi till huset för att visa det för
ett par och dom gillade det SKARPT.
Men dom trodde dock inte att dom kunde ta det innan Nov,
och vi har ju huset till Okt.. Så det sket sig ju..
Vi vill ju gärna slippa de två månadshyrorna vi
har kvar att betala för ett tomt hus..

Men dom skulle snacka med deras hyresvärd och se vad han sa..

Ne nu ska jag läsa Story sen ska jag sova..

På Lördag bli´re bröllop för det underbara paret Issa å Uffe..
 Issa du kommer vara så vacker..
Som en sago prinsessa..
Min sambo ska vara bestman,
det ska bli kul att se han hålla tal.. hihi.. ^^

Hoppas ni sover gott sen..
Puss på er.. <3

Kommentarer
Postat av: Cilla

ta det lugnt bara så att du inte stressar i sönder dig. ha en kanon dag. kramisar

2009-08-18 @ 10:48:18
URL: http://wiccankraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0