Godnatt gott folk nu kryper jag till kojs.. =)

Ska bara duscha först..
E så skönt å lägga sig å sova när man e nyduschad.. =)

Älsk e hos grannen som hjälper han med datan..
 Dom dricker lite öl å har det bra.. haha.. ^^

Imorrn hoppas jag det e fint väder för jag måste ner till ams..
Usch vad trist.. Se om jag kan få nån att gå med mig..

Idag har vi inte gjort så mkt dock..
 Jag & min vän Niklas va i huset förut å hämtade lite saker å gav kaninerna mat,,
Ett himla körande varje dag för att mata kaninerna.. =(
Två mil om dan.. Får la se hur vi löser det..

Sen va jag & Jocke hemma hos Tina å Mini å drack kaffe å tjöta skit,
 å sen gick vi hem men då gick Jocke till Fredd.. =)

Ne gott folk.. Ni får sova så gott så hörs vi imorrn.. Puss puss.. <3

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

sov gott hjärtat :)

2009-08-06 @ 00:17:53
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0