Gokvällinga

Idag så känns de som om jag gjort en massa men egentligen så har jag inte det haha.. ^^

Jag vaknade kl 11 då mamma ringde och väckte mig..
Va la tur det annars hade jag säkert sovit hela dan vart så trött det sista.

Sen gick jag ut med Bamse, å sen grejjade hemma.

Vid 15.30 gick jag upp till Tina och tjötade skit med henne och Frida.
Gick hem vid 17 när älsk kom från jobbet, vi drog ut till huset.
Jocke klippte gräsmattan och jag gjorde ordning för kaninerna.
Mamma har tagit hem dom nu för vi kan inte ha dom nu när vi bor i lägenhet.
Å Nadja ville ju inte ge bort dom så det blev så att vi har dom kvar
men dom står hos min mamma så Nadja kan ju fortfarandra träffa dom.. =)
Vi drog till Torp köpcentrum och mötte mamma, syrran å 2 av hennes barn.
Bytte burar på kaninerna, då jag lånade Tina´s hamsterbur dit bara..
Sen åkte vi hem igen, och nu har ÄNTLIGEN Nadja kommit hem.
Jag har saknat henne jättemkt..  Mamma älskar dig.. <3
Men hon hade haft det jättekul på Skara sommarland.. =)

Nu ska vi se på Skenet bedrar å sen sova..

Nathi..




Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

hoppas din dag har varit bra idag gumman:)



kramar<3<3

2009-08-11 @ 23:54:21
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: evelina

Halloj gumman hur står de till med dig då?

kram

2009-08-12 @ 08:50:21
URL: http://mystjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0