hejhej hemskt mkt hej..

SOLEN SKINER SÅÅÅ SKÖNT..

Jag ska ta mig en skogspromenad med Bamse nu, det ska bli gott..
Sen ska jag diska, alltid lika kul. Saknar diskmaskinen i huset.
Men men det e ju sånt som måste göras varje dag.
Hatar att ha massa tvätt å disk så det gör jag ofta.
Diskar ett par ggr om dagen och tvättar iaf 2-3 ggr i veckan.. =)

FAST så duktig kommer jag la inte va när jag får jobb sen..
Hehe så bara å ta vara på hur duktig jag e nu haha.. ^^

Mår lite bättre idag faktiskt, trotts omständigheterna från i förrgår..
Men men that´s life.. Det e inte alltid lätt..

Nu e det redan tisdag.. Det närmar sig helgen nu och jag har fort inget att ha på mig.
Man vill ju vara fin på bröllop men utan pengar så e det svårt.. =(

Får lite pengar på torsdag men då måste jag betala två räkningar.
Så inga pengar kommer finnas över denna månaden heller.. SUGER..!!

Ne nu ska jag bege mig ut i skogen..
Ha en underbar dag.. <3

Älskar dig snutt.. Ses sen vid 17..
Tänk att man kan vara så förälskad efter 7 år tillsammans!?
Både jag och Jocke känner att det e bättre än någonsin nu.. =)

-Kärlek-




Kommentarer
Postat av: Lotta

Du kanske kan låna något snyggt av någon?

KLart du ska vara pärlsnygg när du går på bröllop.

Eller så gräver du långt in i garderoben och kanske hittar något du glömt bort.

Kramen

2009-08-18 @ 13:26:06
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Du kommer bli så vacker på bröllopet det lovar jag:)

Underbart att höra att ni hittat tillbaka till varann blir så glad att höra det.

Ska försöka prata med min chef idag ang jobb.

Tänker på dig vännen!!Kramar.

2009-08-18 @ 15:02:35
Postat av: ericaperzzon

Du har säkert något fint redan tror jag:)



/E

2009-08-18 @ 18:07:04
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0