R.I.P Smirnoff, jag älskar dig så.. <3

Genom en vän hittade jag dig idag.. Dock 1 ½ år för sent..
Nu är du i häst himlen.. Jag har letat efter dig sen jag va  22..
Det är alltså 6 år.. Jag var tvungen att sälja dig när jag
fick Nadja.. Du fick inte all den tid du var värd..
Men jag har alltid ångrat mig..
Älskar dig så det gör ont i mig..
Tårarna bara rinner nerför min kind..
Kommer aldrig glömma dig..

-All min kärlek till dig mitt hjärta-

Jag minns när vi sprang och lekte i hagen och
jagade varandra.. När jag satt i din box och du hade ditt
huvud mot min axel och bara vilade..
Glömmer aldrig våra 6 år tillsammans..

Tack för att jag fick chansen att lära känna dig..

Vila i frid Smirnoff.. <3






Kommentarer
Postat av: Karin

Beklagar sorgen.



Ja tack det har jag haft.

Hoppas du m har hafy det.

//K

2009-08-28 @ 23:33:43
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Anna I.

så fin! man saknar dem. för hur man än vrider på det så är det bästa vännerna. kram

2009-08-29 @ 02:33:21
URL: http://sandyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0