Så trött, men nu börjar jag piggna till

Hallå ja, idag har det inte blivt många knop gjorda..
Vaknade imorse HUR TRÖTT SOM HELST..
Men de e la för att Nadja börjat skolan nu igen
och man e van att sova ut.
Det där med att ställa in sig å gå upp tidigare
den sista veckan på sommarlovet
va ju bara å strunta i för det va så gott att
sova ut tyckte både jag å Nadja haha.. ^^

Jag slocknade förut vid 10 tiden, va ju helt slut..
Så nu lagar jag middag, spagetti å köttfärssås.
Nadja blev arg när jag sa det, för dom hade
tydligen ätit det i skolan..
Men men.. nu bli´re det igen..
Det enda vi hade hemma typ..

Ikv kanske det blir grillfest hos svärmor,
får la se vad som händer.
Jocke hade inte fått tag på henne än.

Ne nu ska jag fortsätta laga maten..
Min data e fortf kass förresten, drf jag uppdaterar så sällan.
Har ju ALLT på min data, skit oxå..

Pöss haj..

Kommentarer
Postat av: cilla

gomorron hoppas du får en skön söndag. kramisar

2009-08-23 @ 10:46:47
URL: http://wiccankraft.blogg.se/
Postat av: malinnn

passa på!, just nu kan du få en bildlänkl i min blogg!=)

2009-08-23 @ 14:41:30
URL: http://malinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0