Trevlig stund hos Angelica & Micke..

Tack våra underbara vänner för kaffet (saften) haha..
Det var jättetrevligt. Och våra döttrar fann varandra oxå :D

Älsk e påväg hem från Kungälv han har vart på bilträff.
Men nu ska vi mysa med dipp & chips..

Älskar dig så mkt snutt.. Å jag blev så glad över
det du sa förut:

"Snutt jag satt & tänkte igår, vad mkt du och jag vart med om
under de 7 åren vi vart tillsammans och endå älskar vi
varandra lika mkt.. Det måste vara starka band.."


Fint va!? <3

Nu ska jag lägga Nadja..

Ha en bra kväll.. =)


Kommentarer
Postat av: Angelica Jonasson

Tack så hemskt mycke själva underbara vänner:)

Ja du o Jocke är ett perfekt par ni är super söta ihop<3 O jag hoppas verkligen att ert bröllop inte dröjer o när d väl e dax så ska vi fixa en Möhippa/Svensexa som heter duga;)

Massor av pössar o kramizar till er båda<3

2009-08-30 @ 19:51:44
Postat av: rebecca

Jag har inte heller varit så duktig på att kommentera, ska även jag försöka bättra mig. :) med mig är det bara bra. :)

2009-08-31 @ 09:38:13
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0