Gomorron, har ni nån snö!?

Ja här bli´re inte så mkt snö.. Inte än iaf.. Jag e inte sånt stort fan av
snö egentligen e väl för barnen man vill ha det.. =)

Hur har ni det? Har ni fått mkt snö hemma hos er?

Igår va det enna full rulle, satt knappt med datan.
Först va jag med Emma ner till torget hon skulle kolla på julklänning.
Det blev lite kik i affärer och hon hittade en på Gina Tricot direkt.
Sen fikade vi på eat där vi käkade buffé. Älsk kom ner och höll oss
sällskap. Sen skulle vi gå hem men det blev enna buss endå.. =P

Sen blev det till att åka hem till ena svägerskan och sen åkte vi till andra.. ^^
Nadja var och lekte med en kompis sålänge..

Idag kl 11 ska jag ner till synsam och testa färgade linser.
Ska testa grå och ljusblå, får la se vad det blir för nått.
Oxå ska jag byta från månadslinser till dagslinser då jag inte använder
linser så mkt så e ju linserna förstörda innan jag ska använda dom igen.

Ne nu ska jag få Nadja iväg till skolan, idag ska dom iväg å bada.. =)

Har ni köpt klart alla julklappar förresten? Jag får ångest såfort jag tänker
på det e ju inte direkt så man e rik denna julen.. =( Men men tur man har
en dotter som tycker att tanken räknas och inte hur mkt hon får eller hur
mkt det kostar. Usch det värsta jag vet folk som e sånna..

Ha en underbar dag.. =D


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Har köpt lite klappar iaf:)



Ja vi har för mycket snö snart! Man kan ju knappt köra bil utan att vara rädd att köra åt helvete;P



/E

2009-12-16 @ 12:33:21
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: jen

Ja vi har en del snö. Jätte fint.

2009-12-16 @ 17:19:46
URL: http://jenfager.blogg.se/
Postat av: Lina Henke

Jättemkt snö i Färgelanda kan jag lova :)

Det är mysigt värre. Tänd levande ljus o njut, hehe. Kram

2009-12-17 @ 00:58:09
URL: http://linnssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0