Gomorron.. Onsdag då´ja..

Idag så skulle ja ju inte somna efter att Nadja gått till skolan men så
la jag mig bredvid Jocke oxå somna jag.. =P

Även imorse så blev de KAOS.. Jag sa till Nadja att jag lägger mig i din
säng en stund när du kollar på julkalendern, myste med katten som
låg där.. Sen kom Nadja in och jag kollade på klockan den var 8!!!!!!!!!!!!
Jag fick PANIK.. Haha.. Jisses, somnade ju där med.. =P
Men hon hann till skolan iaf.. Tur hon börjar 8.20 å det tar högst 5 min
för henne att gå till skolan..

Nu ska jag göra iordning mig lite..

Emma skulle komma hit lite senare med lite mer kläder till Nadja..
Förstår ni hur liten Emma var innan hon fick barn om Nadja som är
8 år tar över hennes kläder.. hihi.. ^^

Ha en underbar dag.. <3


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Ja hon måste ha varit liten, men bra att kläderna kan komma till användning iaf:)



/E

2009-12-02 @ 18:01:46
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0