Sååå trött varje morron.. /Julkalendern..

Har inte börjat med rosenrot än, får la se om jag gör de nu snart
kanske!? E ju så satans trött varje morron så ja knappt orkar upp.
Men av rosenrot sover ja ju knappt om nätterna men e pigg 24/7 ist.. =P
Man behöver ju få lite extra gjort nu på vintern så kanske ska börja
knapra lite nu ett tag så man får upp ångan att grejja.. =)

Idag började julkalendern, tror Nadja tyckte den va ganska bra i år.
Såg ni den!? Jag såg litegranna bara, jag tycker ju SÅKLART att
julkalendern va bättre förr. Känns inte riktigt som julstämning och
som en julkalender längre.. =(

Idag får vi se om jag följer med ut till lokalen igen, e inte så mkt för
mig å göra där idag kanske. Sambon ska tvätta sin bil.
Men vi får se.. Skulle behövas tvätta golven och sådär..

Hoppas ni får en helt underbar 1 december..


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Jag sov när julkalendern var men ska titta senare;P



Svar: Jaha okej:)



/E

2009-12-01 @ 14:35:50
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Såg inte riktigt ordentligt på julkalendern.

Men barnen på skolan tyckte om den.

Rosenrot är väl bra för en del andra saker oxå, som kanske gör att du inte kommer sova så mycket...?

=D

Kramen

2009-12-02 @ 07:28:26
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0