Gav inte Twilight en chans.. ^^

En film som börjar så segt kan jag inte ge en chans, utan jag tröttnar direkt. Har hört att den ska vara bättre i mitten av filmen så får se om jag ger den ett försök nån annan gång... =)



Nicke sitter och kollar på en film på sin data och jag sitter bredvid med min data. Imorrn ska jag nog åka hem. Vart borta en vecka nu.. =( Fan om livet kunde vara lättare.. Jag vet vad jag vill men jag kan inte leva så endå..!! Å jag vet vad som e bäst för mig men jag kan endå inte fatta att det måste vara så.. Å jag vet inte hur jag ska lösa allt hur jag än vänder och vrider på det.. =(

Saknar mina katter, kaniner och min hund.. =( Men hoppas att få träffa dom imorrn iaf. Kommer va jobbigt att vara hemma men men nångång måste man ta sig i kragen. Vill  jag ha ett värdigt liv så e det ett måste.. =(

Vet inte vad jag ska hitta på nu, börjar få panikångest igen när jag tänker på allt som hänt/kommer att hända.
Men hoppas jag får lite sömn inatt iaf. Natten till idag vaknade jag kl 06 och kunde inte somna om så jag e ganska trött nu kan jag säga. Inte van att gå upp så tidigt jue..

Saknar Nadja oxå.. Mamma älskar dig.. <3



Uppdaterar mer imorrn.. Om ja inte har nått att skriva sen..

Annars godnatt.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0