Hallååå ja..

Lite bakis e jag allt idag, men inte så jag bara vill ligga å spy iaf haha...!!

Drack inte så mkt igår, sambon va la lite bra i gasen å de andra oxå.. ^^

Kvällen var trevlig. Började med att vi satt hemma hos Issa å Uffe å förfestade.
 Kom mer å mer folk hela tiden.
Sen drog vi ner till Hamnkrogen här i Stenungsund där det var trubadur mm..
Skitbra band. Tog lite kort som jag får lägga in när jag kommer hem sen..
Träffade en släkting som jag inte träffar alltför ofta oxå.. =)

Sen drog vi vidare till Harry´s och det var där kvällen ballade ur tyvärr..
Jag vill inte dra upp vad som hände, handlade inte om oss utan våra vänner.
Så med respekt till dom håller jag det inom mig.

Nu e sambon och hjälper sin pappa på jobbet med att flytta nån bänk eller nått i restaurangen där pappan jobbar.
Men hoppas han kommer snart nu för jag vill handla mat och sen hem.. =)

Vad gjorde ni igår då? Å vad ska ni göra idag?

Herrå.. ^^

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Igår blev det lite party och ikväll kan det bli lite party;P



/E

2009-07-25 @ 14:11:13
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tillbringade kvällen framför en hysterisk buskis som dottern ville se. Idag har vi handlat ny dator, fikat hos min mormor och morfar och i kväll blir det nya Wallandern.

Kramen

2009-07-25 @ 18:57:42
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0