Tips på nya bloggar att följa

Sen jag bytte blogg så e det inte många som fortsätter följa den tyvärr.. =( Men har dock fått endel nya läsare vilket är kul. =)  Å jag fortsätter fortfarande att följa de bloggar jag följde via andra bloggen men får sällan eller aldrig svar tillbaka på kommentarerna av de jag kommentarer hos.. =( De närmsta läsarna har jag iofs kvar och det glädjer mig nått såpass.. Tack för att ni fortsätter följa min blogg ni e guld värda.

Nu undrar jag om ni har tips på nårra nya intressanta bloggar att följa? Eller vill du att jag följer just din?
Säg då till så kanske vi kan följa varandras. Å inga tomma löften nu bara för att ni vill ha fler prenumeranter. Jag vill ha återkommande och insatta läsare.

Tack på förhand..!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0