Morrn morrn.. Idag MÅSTE jag vaccinera mig.. =P

Drar ut på det mer å mer.. Men nångång måste jag, eller ja måste
å måste.. Men jag har ju bestämt mig för å göra det.. =)

Läser om fler å fler som får sånna bieffekter av den.. Men det e ju
inte mer än dom bieffekterna man hört talas om iofs. Man e la för
kinkig och spruträdd.. =P Men men.. Då kommer man troligtvis
vara sjuk ikväll, natt och imorgon.. Å massa ont.. =(

Aja nu ska jag käka frukost.. Har nyss vart ute med Bamse en sväng.

Herrå..


Kommentarer
Postat av: Amanda

jag ska ta den på torsdag via skolan. Ska bli ganska bra att bli lite sjuk, fastän det är jobbigt. Orkar inte skolan....



Men men det ska nog gå bra ska du se (: Fastän det är inte alltid som man blir sjuk, men det är vanligt :P

2009-11-24 @ 09:12:56
URL: http://naslund92.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nu hoppas jag att du har ett litet plåster på armen och att du fått din spruta.

Inget att oroa sig för.

Lätt som en pankaksplätt!

Kramen

2009-11-24 @ 11:58:28
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0