Morron, vila min gamla kropp..

Sov väldigt oroligt inatt.. Gårdagen var turbulent för oss..
Tur vi har varandra nu när folk gottar sig i å skicka hot sms
mm.. När ska lugnet lägga sig!?

Idag skulle jag vart till torget med Emma & Stella men Stella
har blivit så förkyld stackarn, så vi får ta det en annan dag.

Hur många har tatt gris sjuke sprutan nu då!? Räck upp en
hand.. Å fick ni nårra biefftekter!?
Både Jocke och Nadja fick ont i lederna men ingen fck feber iaf.

Får la se om jag får nårra, vet ju inte om eller när jag ska ta min.
Jag drar ut på det in i det sista. Är så satans sprut rädd..

Ne nu ska jag lägga mig å gossa med min kärlek..

Puss på er.. <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Bubbli

VAd är det du säger?? Hot-sms???

Vad är det för fel på folk???



Har de inget eget liv att sköta och låta er vara i fred???

Sånna jävla barnrumpor det finns, att de inte skäms.

och så tror de att du ska hålla tyst i bloggen..hahah, sånna jävla töntar de är!!

2009-11-18 @ 11:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0