Nu har man fått YTTERLIGARE bevis på varför

Jag mest umgås med killar.. Sen finns det vissa undantag men killar
oxå som e lite skvallerkärrings stuken med det e inte många.. :P

Folk som inte vill att man ska "skriva ut dom" på bloggen eller FB
gör det tio ggr värre själva om mig.. ;)
Å sen inte erkänner eller ser sina egna brister..
NU skiter jag TOTALT i vad ni tkr om mitt inlägg här, för det roliga
e att folk fortf läser bloggen även om dom hatar en så IN I HELVETE!!

Men min blogg, mitt liv, mina ord.. Eran FB erat liv era ord..
Så där ska ni bara va tysta..!!
Men kasta inte sten i glashus..!!

För jag får även skit för det JAG INTE SKRIVIT eller sagt,
utan för det min älskade vän skrivit för att hon tyckt saker vart fel emot mig..

Ojojoj vad skit jag kommer få för detta inlägget nu..

I dont give a shit..!!



Kommentarer
Postat av: Amanda

sv; jodå det är väl bra, dunder trött bara XD o fick precis reda på ett matte prov. HAHA mitt sämsta resultat ever x)

Hur mår du själv :D ?

2009-11-02 @ 14:11:22
URL: http://naslund92.blogg.se/
Postat av: Bubbli

Vet du vad.



Du gör helt rätt! Du ska inte vara rädd för att skriva det du känner, tycker eller tänker på DIN blogg.

Om det nu finns folk som har energi på att " hata" dig och snacka skit om det du gör, så är det faktiskt inte ditt problem, utan deras.

För även om de tycker sånna saker om dig, så gör de det oavsett om du skriver eller inte.

För de kommer ta varje tillfälle de får att klaga eller sprida rykten.



Men försök strutna i det, känn dig itne låst och bunden av deras psykbesvär.

Kram

2009-11-02 @ 14:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0