Ams.. suck.. ^^

Tillbringat snart en halvtimma med att komma till rätt kontor och att
få reda på vem som e min handledare på ams nu.. Men nu så har ja
fått reda på det.. Å jag ringer å ringer men det e bara upptaget..
Nu e jag trött på å må såhär å bara gå hemma hela dagarna, det
tär på en kan jag säga.. Nu ska jag försöka skaffa praktik iaf så man
känner att man gör nått vettigt istället för att göra samma sak dag
in och dag ut.. Vakna, följa lillan till skolan, hem, äta frukost, städa,
gå och hämta lillan vid skolan. Sen sitta hemma vid datan eller nått
tills kvällen kommer då Nadja för de mesta leker med kompisar till
18 på kvällen :P Å älsk kommer hem vid 17.30.. Sååå.. BOORING..!!

Jag har ju fått både jobbet på Duka och Br.leksaker genom praktik.
Så nu ska jag försöka skaffa praktik (läs: jobb) i en annan butik här
på torget.. Men det får förbli hemligt vilken än.. ^^

Ne nu ska jag försöka ringa igen..


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Lycka till! Jag får inte ens skaffa praktik:S



/E

2009-10-13 @ 12:33:39
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Svar: vet inte, men dom tycker inte att jag är i behov av en praktikplats. det finns andra som behöver det mer;P sjuka människor



/E

2009-10-13 @ 16:13:15
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0