Följt Nadja till scouterna.. :)

Ja nu e Nadja på scouterna och jag väntar på att älsk ska komma hem..
Han brukar sluta 17, men idag kanske det blev längre då.. :)

E sååå hungrig men orkar inte göra nått speciellt nu, så jag värmer
upp minibagutter. Det e så gott med aioli och ost i minibaguetter.. :)

På fredag kanske vi ska till Ullared.. Hoppas jag kan följa med.
Dom ska tydligen åka kl 8 på morran å vet ju inte när man kommer hem.
Så jag får se om nån kan va snäll å ha Nadja då nån timma kanske!?
Älsk ska ju köra, så han kan ju inte ha henne.. ^^

Ne nu ska jag lägga in baguetterna i ugnen och sätta mig vid teven..


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

mm gott:)



svar: livet suger nu!!



/E

2009-10-20 @ 19:43:55
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0