Fullt upp igår.. Å trött som FAN..

Blev knappt nått bloggande eller kommentarkikande igår..
Va i gbg och kollade på bilar då vi sålde våran volvo i förrgår
å nu vill vi ha en riktig bil som inte e nån"ligga i garaget mecka bil"
så man slipper det och bara kan åka lite mer kungligt än hoppelihoppe
bilar.. ^^ Visst de va inget fel på volvon förutom rost å sånt.. Men det
va en så spec volvo original T-gul så älsk ville inte ha den å köra med
i vinter utan sålde den till nån som hellre fixar iordning den än att den
ska behöva rosta sönder i vinter. Vi har ju endå våran gamla merca
att glida runt i sålänge.. Man kommer ju fram iaf.. =P

Idag ska jag tvätta 16-21.. Men innan det ska jag stäsa lite hemma,
diska måste jag göra för det orkade jag inte igår.. Å dammsuga
och skura golvena.. Bada Bamse måste vi göra oxå för han luktar
inte gott nu efter att det har vart regn å sånt ett par dagar..

Nu ska jag krypa ner lite hos älsk som jobbat natten.. HOPPAS att
det va han´s sista natt nu.. Han behöver vila upp sig.. Det enda han
gjort i 2 veckors tid är att ha jobbat 12 och 20 timmars pass..
Det tar på en kan man säga.. Å han hinner ju inte äta riktigt eller
sova speciellt bra då han inte e van att jobba natt..

Vad ska ni hitta på idag då?

Herrå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0