Inte haft tid att blogga idag..

Men fråga mig inte vad jag gjort för vettigt för det vet jag inte ens sj.. ;)
Jag & Nadja sova till 9.30 idag då hon va hemma från skolan eftersom
hon hade feber och spydde igår.. Men idag e hon bättre.. :)

Sen städade jag lite hemma (som vanligt)..

På eftermiddan gick jag och mötte Angelica vid Ica och sen traskade
vidare till Jessica & Fred som flyttat till en ny lägenhet.. SÅÅÅ FINT.. :)

Hjälpte dom lite sen va jag tvungen att dra ner till torget för att köpa
en ny piercing till läppen eftersom jag tappade kulan förut.
Men här fanns inte mkt att välja mellan.. Blev en för stor hästsko som
man kallar dom.. Usch.. Inte fint alls men men får ha det tills jag hittar
en annan.. Ska kolla på en frisör imorrn som tydligen tog hål och sålde
sånna.. Sen gick jag och Nadja tillbaka till Jessica & Fred för att hjälpa
till igen.. Men det blev så mörkt då dom inte fått upp lampor än förutom
i köket och toaletterna så vi fortsätter imorrn.. :)

Nadja sitter och äter kvällsmat och kollar på idol.. Jag ska gå och hålla
henne sällskap nu. Sen ska hon i säng och jag ska äta lite grekisk
sallad tänkte jag. Köpte på Ica nu såndär färdig påse.

Älsk ringde förut oxå han får jobba över.. Han skulle ha slutat kl 20 men
dom va ont om folk så han skulle egentligen ha jobbat hela natten men
kommer ifrån vid 03 inatt.. Hade vart liiite långt pass om han jobbat från
07.00 imorse till 20.00 imorrn kväll..

Ni får sova så gott så hörs vi imorrn.. Nathi.. <3


Kommentarer
Postat av: cilla

hos mig är allt kanon och hur är det med dig och nadja? hoppas att allt är kanon. kramisar

2009-10-01 @ 22:07:03
URL: http://wiccankraft.blogg.se/
Postat av: angelica

ja det ltåer bra :)

2009-10-01 @ 22:28:23
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0