Rosa bandet galan ikväll..!! / Kissie ¤%/&¤#"#/

Ska ni se på det? Det ska nog jag iaf om jag nu inte glömmer detta.. =)

Har vart så trött idag.. Blir nog te å sova tidigt idag.
Men e ju dokumentären om Linda Rosing och Kissie ikv oxå om
plastikkirurgi det får man ju inte missa.. ^^

Tänk om Kissie vet hur mkt hon gör bort sig för svenska folket!?
Hon e ju fan inte direkt smart, å alla jävla kaxiga inlägg hon har
på bloggen om allt å alla. Tror fan inte jag sett ett enda trevligt
och positivt inlägg på hennes blogg.
Visst hon har blivit känd och vann priset för årets kaxigaste blogg
men hur långt kommer man med det!? E ju inte direkt en bra grej
att lägga in på sitt CV..!! ;)
T.o.m börjat med plastikkirurgi, aja.. Vem vet vart det slutar för
den tösen!? Men jag har mina små aningar.. ^^

Puss.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0