Áldrig en lugn stund.. ^^

Å folk säger att hemmafru inte e ett heltids jobb.. hehe..
Fyfan e ju inte en lugn stund när man bor som vi bor nu
med sambo, dotter & svärfar på det. Att en person mer
i hushållet kan göra så mkt!? Blir ju enna dubbelt så mkt
städ mm.. MKT mer än när vi bodde själva.. Nu e det ju
3 vuxna och ett barn som jag städar för..
Visst Nadja städar ju sitt rum å sånt e ju bara att jag
dammsuger å skurar golvet å bäddar sängen där inne.
Men huvvaligen säger ja, HOPPAS att vi får en egen
lya snart för detta pallar jag inte mkt längre..

De närmsta vännerna å min älsk vet vad jag pratar om..
NU E JAG TRÖTT PÅ DET..

Vill tacka mina underbara vänner, min dotter, min familj och min
älsk för att ni finns.. Vad skulle jag göra utan er?

Nu ska jag dammsuga å fundera på vad jag ska göra för middag
idag.. Nått tips på nått enkelt!? GAH på fredag får ja pengar då
ska det handlas hem mat.. GOTT.. Nu har vi mest pasta, potatis,
köttbullar å korv å en massa jävla morötter som jag precis köpte
haha.. Å ris å sånt där.. :P Så mat tipsen får 
gärna innehålla nått av de ingedienserna.. =)

Hoppsan hejsan Kerstin..
Later..



Kommentarer
Postat av: chris

Bor han hos er eller ni hos honom? Skaffa egen lya? Bor ni inte kvar i stenungsund? Ni har jag missat grejer! :O

2009-09-16 @ 12:48:28
URL: http://prittyboj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0