Gomorron imoorn gälle´re.. ;)

Ja imorrn åker vi till Borås å ska sova på hotell.. YEAAAAY...
Första gången jag sover på hotell med älsk & Nadja..
Så det e enna på tiden.. ^^ Nästa år bli´re troligtvis att bila
till Italien, jag längtar redan.. Älsk va ju i Italien i sommras
var meningen att jag skulle ha vart med då men jag va tvungen att
va hemma med alla djuren. Nu har vi inte kvar kaninerna iaf då min
mamma tog över dom. Men vi har ju fortf jycken och 2 katter..
Men men det går la fixa. Har ju sån snäll svägerska som ska ha
Bamse denna helgen iaf så då kanske man kan smöra med henne
nästa år med haha.. ^^ Å katterna kan nog svärfar ta hand om det
gör han ju nu.. Men vrf sitter jag och planerar detta nu? Det e ju
inte förrens nästa år vi ska till Italien.. Nu ska vi ju bara till Borås..
Eller ja bara å bara e det ju inte heller.. ;) JAG LÄNGTAR..!!

Nu bli´re frukost å lite tv (Tv.shop e la det enda som går nu iofs..)

Kommer inte bli nått bloggande under helgen, om man inte råkar
stöta på en data på hotellet då.. Men den chansen e la mindre
trolig.. Min laptop har ju pajjat å ska in på service snart om jag
får tummen ur..

Men men.. Later..

Här har ni ett kort på min älsk, svärfar å lite släkt från Italien
när dom va här i Sverige sommaren -08..

Först Anna-Lisa(Massimo´s fru), Massimo (Älsk´s kusin), Älsk, Svärfar,
Andrea & Melissa (Älsk´s kusinbarn)



Älsk, Massimo, Svärfar, Andrea & Melissa


Kommentarer
Postat av: Klas

heeej

kul att du har hittat till min lilla blogg. Jo då, det är bra me mig. Hur är det själv?



kram

2009-09-24 @ 11:47:32
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0