HAHAHA Svar till anonym.. ;)

Anonym om Vad e det för speciellt med Mogies blogg?:
Skulle alla tråkiga bloggar bli kända så skulle din vara super känd isåfall
Denna kommentar är inte godkänd. IP: .........................


MEN SNÄLLA, JAG VET VEM DU ÄR BEHÖVER JAG SKRIVA
UT MER ÄN ATT DU BOR I TROLLHÄTTAN SÅ ALLA VET
VEM DU ÄR???? JAG KAN OM DU VILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TRODDE DU SLUTAT LÄGGA DIG I VÅRA LIV, MEN MEN
DÄR SER MAN.. TYDLIGEN E VI SÅ INTRESSANTA FÖR
DIG OCH DU HAR INTE NÅTT EGET LIV.. ^^


TUR MAN HAR IP.ADRESSEN SPARAD.. SOM VISSA INTE TÄNKER PÅ.. hihi.. ^^


Kommentarer
Postat av: Linda

hejhej:)

kika du in:)

nja, de e sådär:) själv?

2009-09-11 @ 11:09:12
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Linda

jag e arg för en sak som hände igår, som jag har tatt bort det inlägget , men jaa:( okej :O

kram

2009-09-11 @ 11:35:37
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0