Men jävla osvenska unge.. Vet hut för fan..

En grann tjej här hånflinar å har sig mot min dotter och mig varje jävla dag.. Jag blir så förbannad. Hon har kallat min dotter tjock mm.. Denna tjejen går i högstadiet och är 100 ggr tjockare än vad min dotter är.. Min dotter är inte ens tjock.. Vafan ska man göra!? Min dotter vill inte ens gå själv till skolan längre.. Ska man prata med föräldrarna först och sen läraren!? Då tjejen håller på likadant på skolans område oxå..!? Jag blir så jävla förbannad.. Skriver inte mer om det nu för då blir jag väl kallad rasist oxå fastän jag e tillsammans med en Italienare.. =P

Nu bli´re frukost å tv.. Herrå..


Kommentarer
Postat av: attis

Fan så upprörd jag blir. Ha en dotter (30) som blivit så jävla mobbad hela skoltiden. Tycker absolut att du ska prata med både lärare och föräldrar. Ge dej inte en tum.

Kramen

2009-09-14 @ 09:29:48
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Bubbli

Tycker du ska prata med föräldrarna först, men säg då också att om det inte blir någon ändring i skolan så tänker du ta upp det med lärarna också, då ni föräldrar inte har någon koll.



Visst är det konstigt, man är nästan rädd för att klaga på någon som inte är svensk, för man vill inte bli kallad rasist.

Men klart du ska klaga!

2009-09-14 @ 11:18:36
Postat av: Kajsa

ÅH! Jobbigt! Jag tycker du ska gå till föräldrarna, absolut!

2009-09-14 @ 18:55:39
URL: http://annakajsajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0