.............................

Folk klagar på att jag skriver om mitt liv på FB och bloggen..
TA BORT MIG PÅ FB Å LÄS INTE MIN BLOGG DÅ FFS..

Nu menar jag INTE nån i min vänskapskrets å absolut inte dig A.. :)

Jag skriver vafan jag vill..
Jag formulerar mig på FB och bloggen, andra formulerar sig bak min
rygg.. Tjaaa.. What´s the problem!? Jag står för det och kan skriva
om det iaf ist för å gå till andra å snacka som inte vet ett skit om
vad det handlar om!! ^^

Känner du dig träffad!? Bara å klicka på det lilla krysset bredvid
mitt namn på FB.. Sim salabim så va problemet löst.. :)
Sen e ju den svåraste uppgiften att inte gå in på min blogg varje
dag å läsa vad jag skrivit.. För det kan ju vara nårra intriger du
missar läsa å kan skvallra om sen.. Jag förstår..!! ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

får jag bara inflika en sak?

En blogg är ju till för att man ska skriva av sig, vare sig det är om ens liv, mode, musik etc. Eftersom det är din blogg då får du ju skriva om vad du vill i den. Utan att någon får klaga på det. Samma sak gäller ju facebook. Det gäller vilken sida man än är medlem på, så får man skriva vad man vill. Utan att folk ska klaga på det.. (:

2009-11-03 @ 12:07:32
URL: http://naslund92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0