Fotografering avklarad.. :)

Idag var jag och älsk med Emma & Stella till Uddevalla å fota oss..
Jocke va jätte skeptisk först men sen så poosade han så fint framför
kameran så man blev kär på nytt.. ^^ Massa snygg va han.. ;)
Blev endel fina kort på mig och älsk, mig och Emma och Emma & Stella..
Sen tog vi ju enskilda kort var å en oxå.. :)
Haha, fotografen tyckte jag hade för rockigt utseende för att se så
snäll ut på korten så jag fick rocka till mig lite hahaha.. ^^

Kom nyss hem, va en sväng på torp oxå å käkade på Briggen, var mkt
gott. Jag köpte vegetarisk pasta..

Men snart ska vi till Uddevalla igen och hämta Nadja efter pyamas-
partyt som slutar kl 18..

Ne nu ska vi kolla på Arga snickarn..

Pöss haj.. :)


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON - Tävling pågår!

Kul med fotografering:) det har jag önskar mig i julklapp i flera år;P



/E

2009-11-14 @ 16:06:45
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Så spännande!

Du visar väl resultaten sen?

Kramen

2009-11-14 @ 18:04:44
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0