Julpynt å fix å trix.. =)

Har vart med älsk till garaget han fått å hämtat nycklarna
och tagit dit lite saker. Vi ska dit igen sen å köra dit sakerna
vi har i lilla garaget här ute. Jag ska ta hand om köket å toaletten
å kontoret å älsk ska ta hand om garaget.. hehe.. ;)

Nadja har vart å lekt med granntösen hela dan men dom kom
nyss hit och hjälpte mig att julpynta lite. Jag har aldrig gillat
å ha framme julsaker, inte Jocke heller men vi har framme
lite för Nadja´s skull.. =) Tycker inte julen e speciell längre,
firar den för barnen´s skull tycker jag..
Har sagt till mamma och min syster för flera år sen att dom
hellre ska köpa till Nadja än att köpa till mig..

Nu ska snart Nadja i badet å sen bär det av till garaget.
Om hon ska med eller vara hemma hos svärfar vet jag inte
än men kommer nog inte vara nått kul för henne i garaget.

Ha en bra kväll.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0