Gomorron, gomidda hallååå...

Ja nu kom jag precis ut ur duschen. Ska strax göra mig iordning lite,
sen kommer Niklas & hämtar mig.. Vi ska till huset för han skulle hämta lite moppedelar han fått av oss..
Så kanske jag kan få med mig nått mer hem till lägenheten oxå.. =)
Man får ju ta lite då å då.. Känns skönt att slippa stressa sig ur huset.
Skulle vilja till skroten snart å slänga all skit vi inte ska ha med oss så det e gjort iaf..
Ju mer som e gjort destu skönare..

Ne nu ska jag bädda sängarna å klä på mig sen sminka mig..

Later..


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja att packa ur ett hus är väl inget man gör i en handvändning.

Nyttigt att flytta då man får en chans att slänga skrot.

Kramen

2009-08-05 @ 20:31:12
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Micke

Ljuvlig blogg du har!:) Ska försöka hitta hit igen:) Vilken é din favorit kaka eller tårta?

2009-08-05 @ 23:19:20
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0