Imorrn bär det av till Bengtsfors..

Ska ju fira jul med familjen i Bengtsfors som vanligt och
älsk med sin familj.. =D E ju tyvärr så långt emellan våra
föräldrar så vi kan ju inte fira ihop.. =´(

Ska väl till pappa imorrn å fira oxå e vi hos syster på julafton.

Idag har jag städat en massa och nu ska jag ta å diska..

Sen kommer nog en vän till oss hit å tjötar skit å tar ett glas ksk.. ;)

Nadja e ju hemma hos min mamma nu, hon åker ju alltid dit ett par
dgr innan jul å hjälper till att klä granen mm..

Här har ni ett par kort sen vi bakade pepparkakor hos svärmor
i söndags.. Jag ser inte klok ut JAG VET.. haha.. =P
Men orka göra sig iordning för å baka pepparkakor mitt i skogen.. =P

Jag min älskade dotter och älsk.. <3



Nadja va så duktig på att baka å gjorde mest pepparkakor av oss alla.. =D


Kommentarer
Postat av: Amanda

Varsågod (: jag har inte gjort så mkt, städat rummet, som jag lovade mamma. Tagit det lugnt, (: vad har du själv gjort idag då :D ?

2009-12-22 @ 17:18:38
URL: http://naslund92.blogg.se/
Postat av: Anna I.

det var ingen dålig deg ni fick tag på iaf :)

2009-12-22 @ 22:41:44
URL: http://sandyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0