Hoho i stugan.. =)

Ja nu e det tisdag å vad händer idag tro!? Ingen aning faktiskt..
Jocke ska köra grannen till flygplatsen vid 14 tiden e allt jag vet iaf.
Han skulle till England hastigt då nån släkting dött.. =(

Ska värma upp frukostbröd i ugnen nu, det e sååå gott..
Å shit vad jag e sugen på energidryck, det va enna ett par dgr sen jag drack det nu,
-beroende- jag veeet.. Den goaste av dom alla e faktiskt en av dom billigaste PK
Powerking som tex går att köpa på Willys.. =)
Jag vet att det inte e nyttigt, men så sjuuuukt gott..
Kan dom inte göra en vanlig dricka som smakar så?
Som inte e energidryck!? Shit vad jag hade druckit den.. haha.. ^^

Solen skiner idag men det finns mörka moln på himlen så får la se om det blir regn eller inte.. =)

Hej på er sålänge..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :)



Jag har nu en tävling där du kan vinna ett smycke set



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-smycken-1.html



var gärna med =)

Kram

2009-07-28 @ 11:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0