Full rulle igår.. Men mkt trevlig å mysig dag.. <3

Jag, älsk och Nadja var i Gbg igår nästan hela eftermiddan.
Var mkt trevligt. Vi käka, kolla lite i butiker och snutt sa att
han kännt sig nykär hela dan.. <3<3<3 Jag fick nästan
tårar i ögonen när han sa det.. Älskar dig.. <3

Idag bli´re till å städa, har redan börjat lite men ska snart
dammsuga och skura golvet oxå.

På tisdag e det tvätt ÄNTLIGEN.. Inte kunnat tvätta på en
vecka pga underhåll i ena tvättstugan så inte lätt å få
tvätt tid när tre hus delar på en tvättstuga.

På torsdag kanske jag ska på visning av nårra filmer som
är nominerade till Göteborgs filmfestival oxå.. :)
Så jag och älsk åker nog dit och minglar med lite öl, vin och
tilltugg å ser dessa filmer.. :)

Blev ditbjuden av producenten för filmen jag var med i
för ett par år sen.. :) Första filmen jag hade talroll i..

Annika Nordin som delvis har huvudrollen kunde ni se som Social
arbetare i Andra Avenyn nu i veckan..

Vill ni läsa om den så finns det länk här:

http://www.timecode.se/TimeCode/Anita.html

I andra spalten bland medverkande ser ni mitt namn.. =)

Nu ska jag fortsätta städa lite å sen duscha..

Puss på er.. <3


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON - Tävling pågår!

Coolt att vara med i en film;P



/E

2009-11-13 @ 17:28:04
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0