Gomorron, spruta för Nadja idag då..

Nu ska vi se om vi kan hitta en ny säng till Nadja..
Vet inte riktigt vart vi ska kolla men, Ikea kanske!? :)

Idag ska hon ta sprutan i skolan oxå, hoppas att det
går bra. Jag skulle ha vart med men ringde sköterskan
nyss och hon sa att hon inte visste alls när Nadja skulle
få sprutan å jag kan ju inte sitta där å vänta mellan
9-12.. Men hon skulle se hur det gick och skulle ringa
mig om Nadja inte ville ta den, då jag lovade Nadja
imorse att jag skulle vara med.. :( Men sköterskan
sa att det går ju så fort så hon trodde inte det skulle
vara nårra problem. Och det var inte många föräldrar
i klassen som skulle vara med när barnen tog den.
Dom vet nog vad dom gör.. Får hoppas att hon inte
får feber sen då.. Sambon tog ju sprutan igår och det
enda han kännt av e värk i lederna..

Ne nu ska jag göra mig iordning snabbt..

Later..


Kommentarer
Postat av: attis

Hallojs tjejen. Hoppas det går bra för tösen då. Allt bra med dej ? Ha en toppendag.

Kramen

2009-11-10 @ 10:28:48
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0