Underbart, ett problem mindre.. ;)

Då har vi fått ett problem mindre att tänka på i vardagen..
Nu kommer vi spendera tiden på alla vänner som förtjänar det,
UTAN att det e massa jävla falskhet och saker som hålls bakom
ryggen på oss.. Sen förstår jag inte folk som fortf har kvar en som
vän på FB fastän såfort man skrivit ett inlägg om nått så skriver dom
om det på sin sida att, det ska alltid klagas på FB mm.. VAFAN ta bort
mig som vän då!? Tar jag bort er får jag ju skit för det oxå..
Men men då kan ni ju inte läsa allt smarrigt skvaller iofs,
tänkte ju inte på det.. ^^ Men ni ska veta att på min FB och på min
blogg skriver jag vafan jag vill. Stör det er, ta bort mig som vän eller
läs inte då. Svårare än så e det inte..

Ska strax hoppa in i duschen, och snart kommer Nadja hem
från skolan. Får la sätta igång med nån middag sen oxå.
Hm undra vad man ska göra idag. Igår blev det korvstroganoff
å macaroner och smörstekta champinjoner. Nadja ÄLSKAR det.. :)
Å det e ju enkelt att göra oxå.. ;)

Vet inte hur många ggr per dag jag rättar till mattorna här hemma,
djuren e ju helt galna.. haha.. ;)
Lasse kattungen får ju fart på alla här..

Ne nu ska här hoppas in i duschen..

Ha en bra dag.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0