Gomorron i stugan, ett varmt bad ksk!?

Jaaa jag e så sugen på att lägga mig i ett varmt bad nu..
Skulle ha gjort det igår men det blev inte så..
Idag gör snutt sin sista jobb dag för veckan, han e alltid
ledig på fredagar. Men stackarn e ju förskyld nu, ja ni vet
ju hur det är när killar e förkylda hehe.. ^^
Men så får han vila upp sig under helgen iaf.. :)

Idag händer inte så mkt vad jag vet iaf..

Å jag har ingen aning om vad det blir för middag idag heller..
Imorrn ska det handlas hem mat, GÖTT..

Nu ska det mysas i badet.. Herrå.. <3



Kommentarer
Postat av: attis

Hallojs. Här tror jag vi håller på friskna till från förkylningen nu. Sjuka karlar är aldrig roligt fniss Ha det gott.

Kramen

2009-09-17 @ 10:25:14
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0