Godnatt.. Flyttat litegranna idag iaf.. =)

Nu sitter vi i nya lyan.. =) Gubben ligger å snarkar så jag tror snart taket lyfter sig..
Idag har vi haft fullt upp oxå.. Började ju flytta lite smått idag som sagt.
Men fick bara med oss lite kläder,
 leksaker till Nadja, kuddar, täcken å nästan all mat.. =P
Jobbigt med halv kyl/frys nu när man e van med hel kyl.. Kylen blev ju full på ingenting..
Så nu kan man inte storhandla på samma sätt längre men å andra sidan
så hinner ju inte nått av maten bli gammal utan man hinner äta upp det innan.. =)

Nu ska jag kolla lite på Hemsökta hus, å sen ska jag försöka sova men e pigg som fan..

Imorrn ska vi till huset en snabbis igen,
å ta med katterna iaf om jag får låna en transportbur av nån..
Kaninerna vet jag inte hur vi ska göra med nu!?
Jobbigt å ha dom i en lägenhet och det luktar.

Om inget annat får jag slänga ut dom på blocket, men jag vill inte..
Mina älskade Baileys & Lotus.. =(



Å jag vet att jag e dålig på att kommentera eller att svara på kommentarer nu..
Men har enna fullt upp.. Lovar att bättra mig när allt lugnat ner sig.. =)
Men jag ÄLSKAR fortf alla kommenterar jag får.. ^^


Godnatt på er så hörs vi mer imorrn.. =)

Kommentarer
Postat av: attis

Gomorron vännen. Du har fullt upp ser jag. Vilka söta kaniner. Förstår om du inte vill göra dej av med dem. Ha en bra dag.

Kramen

2009-08-03 @ 09:20:11
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Nina

tack gumman=)

2009-08-03 @ 09:41:03
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: ericaperzzon

Hoppas du kan ta med dig kaninerna och att ni får det superbra när ni har flyttat:)



/E

2009-08-03 @ 10:07:41
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Anna I.

visst e det kul att flytta? man inser ju att man har väldigt mycket skrot, som man inte har nån aning om vart det kom ifrån.. :D

låt kaninerna bo på balkongen, så länge vädret tillåter det iaf..

2009-08-03 @ 13:20:58
URL: http://sandyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0