Hemligheten ute.. Flytt i full gång..

Ja gott folk, det vi tisslat å tasslat om i ett tag får nu komma ut.. =)
Vi håller på att flytta in till Stenungsund.
Ska bo hos svärfar tills vi får tag på egen lgh.
Enna lite bostadsbrist här i stan nu..
Men men har man en så underbar svärfar så e det inga problem..

Lillan har inga problem med det för hon slipper att byta skola denna gång.
Å det e ju kanoners.. För det e ju det jobbigaste med att flytta annars..

Ne nu ska vi ut till huset en sväng.. Ska vi ledsamt att lämna huset
då vi trivs så bra å det e ett jättefint hus med bra grannar men det går ju inte
om ekonomin säger nej just nu då jag e arbetslös.
Här inne i stan har jag ju lättare att få jobb än när vi bor
i skogen nu å jag inte har körkort..
Å sen har vi alla vänner här inne i stan oxå å
alla bor på i samma område som vi ska göra nu.. =)

Ikväll har vi bjudit upp våra vänner på kaffe får la se hur många som kommer.
Den sociala biten kommer ju bli så mkt enklare
här ute än när man satt själv i huset dag ut å dag in..

Hej sålänge..

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas det blir bra då:)



Sv: Mm förstår det :/ Jo med mig är det bra :) Kram

2009-08-02 @ 18:25:44
URL: http://engstromemma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Så spännande.

Visst hyrde ni huset eller har ni sålt det nu?

Ni kommer säkert att hitta något lika fint.

Kramen

2009-08-02 @ 18:54:10
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Anna I.

söta du som kallar stenungsund för stan ;)

vi får ta en fika nån dag nu då när du bor så nära.

kram

2009-08-02 @ 21:00:01
URL: http://sandyas.blogg.se/
Postat av: ericaperzzon

Skulle inte din sambo precis få ett garage eller vad det var?:/ Men ändå skönt om du kan få jobb också:) Och det blir ju lättare att bo nära stan även om det är skönt på landet:)



/E

2009-08-02 @ 22:20:46
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hittade din blogg å läser till min förtjusning att du flyttat till stenungsund! Jag bor ju också där nu :) kan vi inte ses du kanske behöver ett handtag i flytten? Hör av dig!!!



kramar

2009-08-03 @ 09:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0