Ho ho i stugaaaan.. Förkylda å jävliga.. =(

Ja nu e hela familjen förkylda.. Jag sov i 2 tim nu precis medans
dottern och sambon satt vid varsin data så passade jag på hehe.. ^^

Nadja blev så förkyld igår å nyste å snorade. Idag e hon bättre dock.
Men hon e hemma idag å tar igen sig iaf..

Grannen´s tös e oxå hemma idag för att hon e förkyld,
så det e ju nått som går just nu.. =(

Nu ska jag strax laga korv stroganoff..
Vad ska ni göra för middag!?

Ute e det grått å kallt igen,
ser ut som om det kommer regna idag oxå.. SKITVÄDER..

Puss hej.. <3

Kommentarer
Postat av: sofiiaofsweden

SV : aah väldigt snyggt namn , som resten av sverige börjat använda tack vare mej och min gamla vän , BelleOfSweden :) eftersom vi kallat oss det i hundra år , :) Höhöhöhöhö ..

2009-08-28 @ 13:23:32
URL: http://sofiiaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0