Måndag.. Packa i huset..

Goddagens.. Idag har vi vart i huset och packat iordning lite saker medans sambon
hämtade sin syster´s bil som han skulla köra till verkstan.
Så sakerna fick vi inte med oss nu utan ska hämta dom senare..

Hittade nårra partykort på min sambo sen vi festade hos grannarna sist haha..
Eller ja nu e dom våra grannar.. =)




Här ser ni från vänster Mini, Roger, Tina å den långa drickandes saken e min sambo.. ^^
 Sen bakom har vi två tjejer som jag inte vet vad dom heter.. =)
 


Min sambo & Magnus i sitt rätta esse på krogen.. =)

Nu ska jag se om jag kan laga nån middag.. Blir nog pasta å nått..

Herrå 4 this time..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lycka till med packandet.

Roligare kan man ju ha, men det måste ju göras.

Kramen

2009-08-03 @ 13:04:19
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Katja

HEJSAN =)

Vi var på Mantorp Park och Kjula Dragway, såg på dragraicng, kom hem igår kväll du dÅ? :D

Tycker jag det är jobbigt att engagera sig i bloggen så mycket nu, har min sjuka far, vår ivf-process och min hälsa att tänka på!!! =(

Ha de bästa å skriv snart igen!!!

MASSA KRAMR!

2009-08-03 @ 20:21:53
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0