Nu bli´re tv tittande.. =)

Nu har jag städat på toaletten och plockat upp lite saker som vi hämtat från huset.
Jag vill ha en egen lya nu, klarar inte detta mkt längre..

Visst jättesnällt att vi får bo hos svärfar.
Men vi har ju våra rutiner och han har sina..
Jag tycker om att ha rent och fint omkring mig å sånt så jag städar ju ihjäl mig nu.
Klart han har bott själv i en trea, jobbar mkt..
Så han städar ju inte så ofta eller bryr sig så mkt om inredningen.

Men men that´s me.. Rent å fint ska det va..
Ja inte kliniskt rent nu menar ja asså men hehe.. ^^
Sååå noga orkar jag inte va.. ;)
Men rent å fräscht.. =)

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv.
Har haft så himla ont i ryggen hela dan.. =(
Hoppas att det blir bättre imorrn annars får jag låna en värmedyna av Emma..

Älsk e nere hos grannen och tjötar skit men han kommer nog snart hem nu.
Jag har ju knappt kunnat röra mig idag jue..
Känner mig som om jag vore 70 bast i kroppen.

Det kändes dock bättre förut när jag hade
 gått en skogspromenad och fått röra på mig lite.
Men jag tror att det e en sträckning bara.. Hoppas det iaf.. =)

Ne godnatt på er.. Sov gott så hörs vi imorrn..


Kommentarer
Postat av: Cilla

du skämmer bort din svärfar, va rädd om dig annars får du det värre i ryggen. kramisar

2009-08-12 @ 23:17:46
URL: http://wiccankraft.blogg.se/
Postat av: ericaperzzon

Jag hade nog också gått runt och städat lite;P Det måste vara fräscht lixom;P Hoppas du blir bättre!



/E

2009-08-13 @ 15:01:04
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0