Varit på torget, ams å träffat Emma

Ja som sagt så har jag varit på torget en sväng idag..
Va skönt med en promenad ner men det e så himla kvalmigt ute
åskade ju imorse å känns som om det kommer åska sen igen.
När jag kom ner så mötte jag Emma och vi gick till leksaksaffären
 å hon köpte en jättefin å go bebisfilt.. =)
Hon ska ha barn om knappt en månad å det kan ju bli tidigare så hon vill ha allt klart,
å tror nog det mesta e klart nu oxå..

Sen gick vi till ams å jag skrev in mig igen..
Hatar deras regler, måste gå dit en gång i månaden å redovisa vad för jobb man sökt..
 Inte lätt å söka när det finnc c:a 10 jobb i denna stan.. =(

Sen handlade jag lite på coop å efter det blev det bussen hem.
Emma följde med hit upp en sväng sen följde jag och Bamse henne hem..

Nu sitter jag och kollar på extreme home makeover..
Gud vad duktiga dom är och snabba.
 Men det e ju ett gäng som bygger mm oxå..
Så klart det går undan..

Nu ska jag kolla klart på tv sen ska jag plocka upp
 lite saker som vi tog med från huset.

Nadja kanske inte kommer hem idag heller.
Hon har ju varit med min syster å familj till Skara sommarland sen i lördags..
 Men nu kanske dom skulle nånannanstanns å sen sova på hotell kommer i
nte ihåg vad det va.. Får ringa dom sen så jag vet om hon kommer hem idag eller imorrn.
Saknar henne så mkt.. <3

Ne gott folk, later..

Kommentarer
Postat av: Milla

Du har haft fullt upp :) Ha en mysig kväll! Kramar

2009-08-10 @ 21:31:17
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja de gör så fint på det programmet.

De har väl inte riktigt samma byggregler i staterna heller så det kan ju gå fortare då.

Hoppas det snart lättar på jobbfronten för dig.

Kramen

2009-08-10 @ 22:49:59
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: ericaperzzon

Usch för ams! Hoppas du hottar jobb snart iaf!:) Själv måste jag också fixa ett;P



/E

2009-08-10 @ 23:37:57
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0