What a beautiful day

Sov till c:a 9.30 å nu kollar jag Rachael Ray med laptopen i knät å katten på sidan..

Gubben ligger å snarkar å Nadja kollar på barnprogram vid andra teven.

Måste ner till ams idag, har blivit utskriven från
akassan för ett par dgr sen märkte jag igår.
Kollar ju inte posten så ofta nu när vi inte bor vid huset. Måste göra adressändring snarast.
Men men det ordnar sig.. Det gör det alltid i slutändan eller hur!?

Solen skiner idag oxå, underbart.. =)

Ne nu ska jag göra mig iordning lite sen ska jag dra upp gubben..

Puss på er.. <3

Kommentarer
Postat av: Anna I.

men de är väl roliga! jävla ams, vad gör de för nytta, egentligen?? du kan väl hälsa dem att jag intw vill vara inskriven längre.

2009-08-06 @ 11:41:25
URL: http://sandyas.blogg.se/
Postat av: ericaperzzon

Usch skrev in mig igår på ams:( blä! varför utskriven från a-kassan?:/



/E

2009-08-06 @ 14:48:55
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0