Lägga ner bloggen?

Funderar på de.. Bloggar på en annan adress och där har jag
mer än dubbelt så många läsare per dag.. mellan 40-50.. =S
Här e det la högt 15 per dag.. =P

Tråkigt å blogga när man inte får nån respons av läsarna heller.. =(
Kommentarer e ju det som e kul å läsa å svara på.. :S

Får fundera på detta lite..
Dock kommer den andra adressen att vara anonym tills vidare endå..
Bara min närmsta vän Emma som har adressen dit och det e ganska
skönt kan jag säga.. =) Folket som läser den har ingen aning om vem
jag egentligen är.. Här e det så många som inte gillar mig eller som
bara vill kolla upp mig å vad jag gör som läser.
Responsen gott folk vart har den tatt vägen!? ;)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Förlååt! Jag ska bli bättre på att kommentera! :D

Jag lovar :)

2009-12-11 @ 18:44:34
URL: http://annakajsajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0