Lördag, mys med Nadja ikväll.. <3

Älsk ska till sin syster och sova över då han ska köra dom imorrn
när dom ska hämta små "varg" bebisar.. =)
Dom e sååå söta, längtar tills jag får se å gosa med dom..
Så jag och Nadja ska mysa ikväll, kolla på nån film eller om det
går nått bra på tv och kanske baka en pizza hade vi tänkt.. =)

Igår var jag på bio med min vän Niklas som jag inte sett på flera
månader. Det var mkt trevligt. =) Vi såg på Luftslottet som sprängdes.

Jag tyckte den var mkt sevärd.
Här har ni en trailer på den om ni inte redan sett den.



Nu bli´re till å diska..
Nadja e och badar med en kompis.. =)
Sen får vi gå å handla lite när hon kommer hem igen.. <3


Kommentarer
Postat av: Ailin

Okej :) Det händer inte så mycket för mig, jag tänkte bränna två cd skivor till syrran som är en del av hennes julklapp, lite plugg, mysar med en film på kvällen I guess. Vad ska du själv hitta på? :)

2009-12-05 @ 13:30:34
URL: http://ailinninal.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Jag älskade filmen:)



/E

2009-12-06 @ 18:12:23
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0