Tar enna emot å blogga här nu.. =P

Men jag får väl stå ut.. Igår hade jag 80 besökare på min nya och MASSA
kommentarer.. Så känns som om denna bloggen kommer dö ut om ni
inte skärper er nu med kommentarer haha.. ;)

Men e la som jag säger är inga LÄSARE jag har på denna bloggen utan
snokare.. =P Jo nårra bra läsare har jag.. =)
Å ni kommer att få min nya bloggadress i promise.. =)

Idag vet jag inte riktigt vad jag och älsk ska hitta på, Nadja ska sova hos
en kompis. Men blir väl till å ta det lungt hemma och mysa..

FAN, har så många julklappar å köpa men INGA pengar, hur löser man
det då!? Ja det går inte att lösa i guess..

Min dotter kommer inte alls få lika många julklappar som förra året, men
hon e så duktig så hon säger t.o.m: Mamma jag behöver inte få massa
julklappar jag är glad för dom jag får. Det värmde i mitt hjärta när hon sa det..

ÄLSKAR min familj.. Vad skulle jag göra utan er!? <3<3<3

Ne nu ska jag gosa ner mig hos min älsk..


Kommentarer
Postat av: Bubbli

Hej!



Nu har jag en mailadress, som jag hoppas jag fattar hur jag ska logga in på..hihi.

Tycker du bloggar bra, men förstår om du vill byta då folk är så elaka mot dig i bland.'

Jag skulle kommentera oftare, men oftast läser jag din blogg via en liten minidator och då tar det hundra år att skriva ett inlägg till dig.

Men jag läser, jag e en trogen läsare. :)



En sån söt dotter du har, visar bara att du uppfostrat henne med ett gott hjärta. Och det är verkligen guld värt.

Vi handlar alla på Göksäter, då får vi mer för pengarna.

Har sålt en del saker på tradera, otroligt vad folk köper. :)



Ha en gooood jul!!!

2009-12-11 @ 09:33:04
Postat av: ERICAPERZZON

Men då vill jag ha din nya blogg:)?



/E

2009-12-11 @ 11:57:34
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Lotta

JAg är en typisk LÄSARE!

Men ingen bloggadress...

,-)

Kan man få?

Kramen

2009-12-11 @ 18:34:54
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Lina Henke

Hej Mellen. Trevligt att du kika in på min blogg. :) Okej, aa han skulle drick aöl o skruva idag sa han. Vad gör du en fredag kväll som denna? :)

2009-12-11 @ 23:51:01
URL: http://linnssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0