Bad day - tårarna rinner

Har en skit dag idag vet inte vrf.. Men allt bara känns piss å jag saknar min dotter som e hos mormor och min sambo som är i Italien. Han kommer hem imorrn natt å han skulle åka direkt hem för han saknade mig så han visste inte vart han tog vägen sa han. Jag hade inte klarat denna veckan utan min vän Niklas.. Tack för att du finns.. Jag vet att jag har mina upp å nergångar nu.. Och jag e ledsen att du ska få uppleva dom.. =(
 Men men that´s what friends are for!?

Skulle vart med Niklas till Vänersborg idag men allt känns piss så efter många om å men åkte han utan mig.. När jag mår dåligt så vill jag alltid låsa in mig. Den enda som kanske kan få vara i min närhet e Jocke för han känner mig innan och utan efter 7 år tillsammans. Han vet att när jag vill va själv så ska man helt enkelt bara låta mig vara ifred eller komma och krama mig.. Men vissa gånger vill man bara va själv och tänka. Har ju endå hänt ganska mkt det sista men det e påväg att lösa sig nu och jag e så glad för detta.. <3

Nu ska jag ta hand om tvätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0