Besööök av Nicke snart.. =)

Nu kommer snart Nicke.. Han skulle köpa med sig ostbågar och cola.. Slipper jag sitta själv ikväll iaf..

Jocke hörde av för ett tag sen iaf, han e framme i Italien.. Fast han hörde först av sig när han va framme i Frankrike han saknade oss redan.. Sen va det på nästa plan och vidare till Italien.. Så nu ska han bo hos sin kusin och han´s familj tillsammans men sin mamma och pappa i en vecka.. =) 
Skönt när man vet att det gått bra när det vart så mkt flygolyckor det sista så klart man blir orolig..

Ne nu ska jag ut med Bamse.. =) Sen ska jag ta mig en cider..

Kommentarer
Postat av: Renée

jag vill också till Italien!

2009-07-12 @ 14:52:52
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0