FULLT UPP å inget går som jag vill

Fan att det ska va så svårt.. Just när jag vill att de ska va på ett sätt så jävlas allting med mig. Hoppas på lite hopp under dagen iaf. Och att detta löser sig. E evigt tacksam för att jag har Niklas och han´s familj. Bättre vänner får man leta efter.

Stör mig dock på folk som inte fattar att man kan ha killkompisar? Vad e problemet? Vad e skillnaden? Jo den lilla saken som dinglar där nere!!! SO!? Kan man inte va bra vänner för det eller? Verkar fan inte så.. Ne ist e man tillsammans å strular med alla killar man umgås med.. Fattar inte.. Vad e folk´s problem? Jag har alltid vart en pojkflicka å hellre umgåtts med killar. Jag kanske inte ser sån ut men det e jag. Orka vara fin i kanten och snacka skit hela dagarna.. haha ^^

Nu väntar jag på att Nicke ska ringa upp mig..

Just nu har jag inte tid eller lust att följa bloglovin tyvärr.. =( Men kommenterar ni i min blogg så svarar jag.. =)

Puss på er.. <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är varmt. Förjävla varmt! Ludwig är så trött men kan inte soa för han svettas så. Fast han bara har blöja på sig.

Mitt huvud spränger. Nu får det fasen ta och åska så vi kan få lite syre tillbaka i luften. :oP



Hur går det med allt stök för din del då?

Puss & Kram

2009-07-02 @ 14:14:21
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: ` isabella szerafia.

hej gumman :) jo det är bra, med dig då? :) <3

2009-07-02 @ 14:18:36
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag har aldrig haft en riktig killkompis och det kan jag sakna faktiskt.

Vän som vän, spelar väl ingen roll om man har snopp eller snippa!

Hur går det för din dotter nu när du bor där?

Kan hon vara med dig?

Hoppas att det går din väg och att saker och ting ordnar sig.

Det måste vara skitjobbigt.

På sommaren vill man ju bara vara glad och njuta!

Styrkekramar till dig!

2009-07-02 @ 20:21:32
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0