Goddag eller gomiddag, eller whatever.. =)

Ja idag sov vi till 10.30 c:a.. Jocke vakna först, sen jag, sen Nadja å sist Johannes.

Ja nu undrar ni vem Johannes e.. Jo gott folk det ska jag berätta.
Det e en kille som jag och min sambo lärt känna genom garaget.org..
 Han skrev till mig först å kommenterade sambon´s gamla Omega 3000
(Ombyggd till Lotus Omega) så hänvisade jag honom vidare till sambon´s sida.
Å där igenom lärde vi känna honom för 4 dgr sedan haha.. Å igår kom han hit. Impuls grej. Han åkte enda från Helsingborg. Skittrevlig kille.
Alltid kul att lära känna nytt folk.

Nu e dom inne i Stenungsund. Jocke skulle ge Johannes en roudtrip för å visa hur vi bor haha.. ^^

Idag ska jag inte göra nått speciellt. Men imorrn kommer nog nårra
 kompisar till mig från Bengtsfors å hälsar på, dom skulle endå till
Göteborg å svänger in här. Ska bli kul.
Jag har bara sett deras dotter en gång när hon va nyfödd.. =)

Igår hade vi lite folk här som grillade. Det va min älskade vän Niklas,
Johannes såklart, å Jocke´s lillasyster Camilla å hennes kille Robert..
Vi tog en öl å tjötade lite skit. Mycket trevlig..

Ha en underbar dag allesammans...

Pöss på er.. <3

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Låter skitmysigt och nytt folk är alltid kul. Man blir så less på vissa efter ett tag. De där människorna som visar sig inte vara äkta:P



Svar: Tack:) haha men övning ger färdighet. Fast jag kommernog se ut som en halt höna i början jag med. de var verkligen inte lätta att gå i;P



/E

2009-07-30 @ 13:47:45
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Kul att lära känna nya människor.

Ha en trevlig kväll.

Kramen

2009-07-30 @ 20:47:25
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Anna

Tjingeling!

Nice att se att du är tillbaka "in the open" gumman!

Bamsekram

2009-07-30 @ 21:12:29
URL: http://miranna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0